Blogger Widgets Easy Life Is Not A Life: Kad Diskaun Siswa 1Malaysia (KDS1M) Pelajar IPT

Tuesday 28 August 2012

Kad Diskaun Siswa 1Malaysia (KDS1M) Pelajar IPT



Kad Diskaun Siswa 1Malaysia (KADS1M)
 diwujudkan oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) dengan objektif untuk membantu mengurangkan kos sara hidup pelajar-pelajar Institusi Pengajian Tinggi (IPT) awam dan swasta seluruh negara
Diskaun yang ditawarkan adalah bagi pembelian barangan dan perkhidmatan terpilih tertakluk kepada kadar, terma dan syarat yang ditetapkan oleh syarikat-syarikat yang mengambil bahagian.
KADS1M diberi secara percuma kepada pelajar-pelajar IPT warganegara Malaysia yang mengikuti pengajian jangka panjang yang tempoh masanya 1 tahun dan ke atas. Fasa pertama KADS1M akan diedarkan kepada pihak IPT pada pertengahan bulan September 2012.







Kelebihan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia KDS1M:

1. Pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) bakal mendapat diskaun sehingga 60 peratus untuk pelbagai produk menerusi Kad Diskaun Siswa 1Malaysia (KDS1M) berkenaan.

2. Membantu mengurangkan kos sara hidup pelajar-pelajar Institusi Pengajian Tinggi (IPT) awam dan swasta seluruh negara.

3. Kad Diskaun Siswa 1Malaysia (kds1m) juga akan diberi kepada pelajar sarjana dan doktor falsafah.


Domestic flight discounts for KDS1M holders:

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2012/8/19/nation/11884253&sec=nation







Permohonan Kad Diskaun 1Malaysia:

1. KDS1M diberi secara percuma kepada pelajar-pelajar IPT warganegara Malaysia yang mengikuti pengajian jangka panjang yang tempoh masanya 1 tahun dan ke atas.

2. Kad diskaun siswa 1malaysia ini akan diedarkan melalui ipt masing-masing. Info lanjut sila layari laman web rasmi KDS1M :Laman Rasmi KDS1M















No comments:

Post a Comment